į pradžiąatgal į svetainę

Užduotys

Delta sistemos modulis „Užduotys“ visų pirma skirtas valdyti klientų aptarnavimo procesą, bet puikiai tinka ir vidinėms problemoms spresti, bei organizuotis darbus pačiam.

Modulis iš pradžių buvo kurtas įmonei, kuri aptarnauja kitas įmones. Aptarnaujamos įmonės programos pagalba gali registruoti įvairius gedimus, problemas, klausimus ir pan. Aptarnaujanti įmonė užregistruotas problemas skirsto savo darbuotojams, nuolat vyksta dialogas su klientais, keičiant vadinamas užduočių būsenas.

Palaipsniui universalizuojant programą atsirado vidinės užduotys, keliamos ir sprendžiamos tarp įmonės darbuotojų, bei asmeninės užduotys.

Pagrindinės modulio funkcijos:

·     Užduočių registravimas

·      Užduočių sprendimas keičiant būsenas

·      Failų prisegimas prie užduoties

·      El.laiškų siuntimas užregistravus, uždarius, išsprendus ir t.t. užduotis

·      Įvairus užduočių filtravimas ir rūšiavimas

Programa leidžia operatyviai reaguoti į kliento problemas, periodiškai informuoti apie vykdomus darbus, apsikeisti reikalinga informacija. Tuo tarpu klientai mato aktualių problemų sprendimo progresą.

  

į pradžiąatgal į svetainę