į pradžią | atgal į svetainę |
Kiekviena užduotis, po jos užregistravimo, vykdoma keičiant (įvedant vis naujas)
vykdymo būsenas. Užduotį turi vykdyti koks nors konkretus asmuo, todėl pirmoji būsena visada turėtų
būti vykdytojo priskyrimas (mygtukas ), nurodant vartotoją: Šiuo atveju būsenos keisti negalima. Keičiamas tik darbuotojas, kuris bus užduoties
vykdytojas. Priskyrus užduočiai vykdytoją, jis/ji gauna el.laišką. Laišką gauna ir užsakovas. Užduočiai vykdytoją priskirti gali tik tam tikras privilegijas turintys vartotojai (turi
teisę TASK_STATES_CAN_TRANSFER/V). Kiekvienas vartotojas gali užduoties vykdymą
prisiskirti sau, jei užduotis dar nevykdoma, t.y. nėra įvesta jokios aktyvaus vykdymo būsenos arba jei paskutinė užduoties būsena yra tokia (tą nurodo parametras
TASK_STATE_MEANS_FREE), po kurios galima užduotį perduoti kitam vykdytojui. Įvesti naują būseną gali tik tas vartotojas, kuriam užduoties vykdymas yra priskirtas.
Užsakovas pateikti papildomą informaciją (įvesti naują informacinę būsena) gali bet kada. Vykdytojas atlikdamas užduotį gali: · nurodyti,
kad užduotis pristabdyta, atšaukta arba įvykdyta, užsakovas gaus e-
mail žinutę · paprašyti
papildomos informacijos iš užsakovo, užsakovas gaus e-mail žinutę. Užsakovas arba kitas darbuotojas, kuris nėra vykdytojas gali pateikti papildomą
informaciją darbuotojui. Paskutinis užduoties vykdytojas gaus e-mail žinutę. Laiškai siunčiami, užduočių vykdymo būsenos parenkamos, taip kaip aprašyta, jei
naudojama standartinė sistemos konfigūracija. Pagal individualius poreikius vykdymo ir laiškų
siuntimo logika gali būti pakeista. | |
į pradžią | atgal į svetainę |