į pradžią | atgal į svetainę |
Delta tai originali modulinė programa skirta: · Darbo su klientais organizavimui (CRM) · Aptarnaujamų klientų problemų registravimui ir sprendimui
(HelpDesk) · įvairių užduočių, pavedimų sprendimui
ir valdymui · Darbo laiko, susitikimų, organizavimui (Kalendorius) · Darbų planavimui · Žinių bazės kaupimui (Knowledge Base) Savybės: · kalendorius -
susirinkimų organizavimas, pakvietimai, viešas kalendorius bendriems
resursams, galimybė matyti ir redaguoti Google Calendar įvykius · klientų, kontaktų valdymas · Darbai · ataskaitos, programuojamos pačioje sistemoje · nemokama serverio ir duomenų bazių programinė įranga · nereikia jokių diegimų vartotojo kompiuteryje · galima dirbti iš bet kurios darbo vietos su interneto prieiga
ar vidiniame tinkle · lankstus administravimas · lengvai praplečiama norimais moduliais · užduočių modulis pritaikytas iPhone ir pan. įrenginiams · informavimas el.pašto žinutėmis, el.laiškų
siuntimas iš programos · failų prisegimas žinių bazėje, užduotyse,
CRM modulyje Programą sudaro 8 pagrindiniai moduliai: · Užduotys · Ataskaitos · Žinių bazė · Mano profilis · Admin · Darbai · Kalendorius · CRM | |
į pradžią | atgal į svetainę |